קידום אתרים בעברית  מתמקד כמובן בעיקר במדינה אחת –  ישראל. אבל קידום בשפה זו יכול להיות רלוונטי גם לגבי ארצות אחרות ולא רק ב Google.co.il.

צרו איתי קשר להזמנת חבילה המתאימה לתקציבכם

 

  

והינה כמה דברים שחשוב לדעת על הנושא לפני שמתחילים לעבוד עם מומחה קידום אורגני.

מדוע SEO  בעברית יכול להיות רלוונטי גם למדינות אחרות

למשל: תחום התיירות מגלגל מיליארדי שקלי מידי שנה. לא כל תייר מכין את מבעוד מועד תכנון מדויק. חלקם מחפשים שירותים בעברית בין אם הם שולטים בשפת המקום או לא. למשל שירותים כמו הסעות בלונדון. חברה ישראלית שמספקת הסעות בעיר, תמיד תדאג שתהיה גרסה בעברית באתר. ולכן קידום אתרים בעברים יכול להיות מאוד רלוונטי במקרה הזה.

גרים בחו"ל אך מעוניינים לקדם גם בעברית?

לא אחת נתקלתי בלקוחות שגרים בחו"ל שאינם מרוצים מחברת הקידום שלהם. כשמדובר בשפה העברית, גם אם אתם גרים בחו"ל עדיף לכם למצוא מקדם אתרים ישראלי. ישראל היא מעצמת קידום וכך גם יהיה לכם נוח לתקשר. אם אתם בכל זאת מעדיפים איש seo במדינה שלכם, חשוב לוודא שבצוות ישנו איש המבין עברית ברמת שפת אם. הרי תוכן הוא חלק בלתי נפרד מהעבודה.

חשוב לדעת

  • כאשר מקדמים בישראל הקידום מתבצע ב co.il. התוצאות עלולות להיות שונות מאשר ב Google.com
  • האופן בו מקדמים אתר בעברית ובודקים אותו דרך הגוגל של מדינת היעד – אינו שונה מקידום ב il
  • קידום אתרים בעברית צריך להיות מבוסס על קישורים שמגיעים מאתרים בעברית. לחברות שאין להן לקוחות בשפה זו, יהיה קשה יותר להשיג לכם קישורים בשפה זו אבל לא בלתי אפשרי.
  • חשוב מאוד לפלח את קהל היעד שלהם בהתאם לעסק שלכם ולראות עד כמה ואם בכלל כדאי לקדם בעברית כאשר מדובר באתר המיועד לאזורים מחוץ לישראל.

 

להזמנת שירות קידום אתרים בעברית בישראל או לכל מדינה אחרת בעולם, קבלת ייעוץ או ביצוע בדיקה אתר –  ניתן להשאיר פרטים או ליצור קשר טלפוני.

נשלח ב בלוג
Call Now Button