נתחיל מהסוף. כאשר אתם מחפשים מומחה SEO, תוודאו שהוא מקפיד אך ורק על קידום אתרים לבן. מה זה אומר בדיוק? הוא פועל על פי הנחיות האיכות של גוגל. כלומר לא עושה שום דבר העלול לעורר את זעמם של האלגוריתמים פינגווין ופנדה. או במילים אחרות שהוא לא קונה קישורים באלפים מאתרים מחו"ל שאין להם קשר לנושא האתר שלכם (גוגל מענישים אתרים עם קישורים קנויים). כמו כן תוודאו שהוא לא מפיץ את אותו התוכן שוב ושוב באתר ובמקוממות אחרים. תוכן כפול הוא מוביל מרכזי לעונש.

 

להצעת מחיר בנושא קידום אתרים לבן –  אתם מוזמנים ליצור איתי קשר

 

אז למה בכל זאת אנשים ממשיכים להשתמש בקידום אתרים שחור?

כי זה עדיין עובד, אך באופן זמני. בכל נושא תמיד מופיע בשום מקום אתר חדש ומגיע לחלק העליון של הדף הראשון. זה יכול לקרות תוך כמה שבועות של עבודה עם מקדם אתרים לעסקים קטנים. האתר מקבל אלפי קישורים ממקורות לא קשורים וטס למעלה. אבל בסוף האלגוריתם של גוגל עושים עליו. במקרה הטוב גוגל שולחים אזהרה דרך כלי מנהל האתרים. במקרה הרע הם מענישים אותו ברמה כזאת שצריך להתחיל מחדש ע"י קניית דומיין חדש. לכן לא מומלץ לעשות זאת.

האזור האפור

מערכת היחסים בין גוגל למקדמי אתרים תמיד הייתה מערכת יחסים של שנאה אהבה. מצד אחד מומחה seo מכניס המון כסף לקופה של גוגל ע"י קידום ממומן. לכבוד כך הרבה מקדמים מקבלים מתנות מגוגל. מצד שני, קידום אורגני לבן לא יכול להתקיים ב 100 אחוז עפ"י הנחיות האיכות גוגל. למשל גוגל מתנגדים להחלפת קישורים והם מצפים שהקישורים באופן טבעי בעקבות הפניות של תוכן מעניין. אבל מה כבר אפשר לכתוב על צנרת למשל שיוביל לקישור? לכן מקדמים חייבים לבנות קישורים. יחד עם זאת, בלי תוכן שמתעדכן קבוע באתר, קשה להגיע רחוק. גוגל רוצים רק תוכן איכותי, אבל מה למשל אפשר לכתוב את נושאים שכבר הכל נכתב? אז מוביל לכך שחוזרים על אותם נושאים שוב ושוב. לכן קידום אתרים לבן הוא בעצם קידום אתרים אפור. ולא יתכן קידום לבן ב 100 אחוז.

שיחה עם לקוח שהתרחשה לא מזמן:

לקוח פנה אלי להצעת מחיר ושאל גם איך אני מקדם אתרים

אמרתי לו שאחרי האופטימיזציה והחיבור לכלי גוגל רוב העבודה מתמקדת בבניית קישורים איכותיים ולא כמותיים ובכתיבת תוכן קידומי לאתר. הוא אמר לי: אני מכיר את השיטות האלה שלכם, מקדמי האתרים, זה לא מקובל עלי.

אמרתי לו אין דרך אחרת לקדם את האתר. קישורים הינם חשובים וגם תוכן חשוב. אין פתרון קסם.

במקרה הזה הלקוח כנראה נכווה בעבודה עם קידום אתרים שחור והוא לא הבין מהו קידום שחור ומה הוא לבן.

נשלח ב בלוג
Call Now Button