כך תעשו קידום שאלות מפתח בצורה יעילה

קידום שאלות מפתח

חקר מילות מפתח הוא חלק בלתי נפרד לא רק מתהליך קידום אתרים אלא גם מתהליך ניהול תוכן לבלוגים ואתרים. כמו כן, ישנם תחומים בהם חשוב מאוד לקדם גם שאלות ומשפטים שבהם נוטה להשתמש קהל היעד. למה הכוונה? למשל אחת מהשאלות שאני מקדם באתר שלי היא "מה זה Ctr". תהליך קידום שאלות ומשפטים הנו חשוב מכיוון שגוגל הופך עם השנים למנוע חיפוש מתקדם שמלמד את עצמו (מומלץ לבדוק את נושא ה (Rankbrain) . כמו כן, הגולשים התרגלו לשאול את גוגל שאלות ולקבל ממנו תשובות לפעמים כבר בדף התוצאות וברוב המקרים בתוך אתרים שונים. אז מה עושים?

קודם כל החלו בחקר שאלות מפתח

בדיוק כמו שמבצעים חקר מילות מפתח בעזרת כלי תכנון מילות המפתח של גוגל ובדיקת ההשלמות האוטומטיות של גוגל, כך יש לעשות כאשר מדובר בחקר שאלות מפתח. מדובר בתהליך מורכב וקשה יותר כי הרבה יותר קל להניח מהן המילים הנפוצות ולבדוק אותן. איך אפשר לקצר את הדרך במטרה להגיע לכל השאלות הרלוונטיות? הינה כמה טיפים:

  • הרכיבו רשימת מושגים מהתחום שלכם – לקוחות פוטנציאלים נוטים לשאול שאלות על מושגים שהם לא יודעים. למשל אם אתם מנהלים עסק לייעוץ משכנתאות מושג כמו לוח סיליקון יכולה להיות רלוונטי כמילת מפתח לקידום אבל גם השאלה "מה זה לוח סיליקון" יכולה להיות לא פחות משמעותית. לכל מושג יש לרשום מאמר, לכלול בו את השאלה וכמובן גם לפרסם תשובה כמה שיותר מפורטת.

 

  • השתמשו בכלי מנהל האתרים לאיסוף מידע – מקדמי אתרים שעושים חקר מילות מפתח יכולים ללמוד לא מעט גם דרך כלי מנהל האתרים. במקרים רבים אפשר לגלות במסגרתם גם שאלות שהגולשים שאלו וכך הגיע לאתר. בדקו את כמות ההופעות של האתר שלכם על השאלות הללו וכך תדעו על הנושא רלוונטי לקידום.

 

  •  Keyword Breaker – שימוש בתוכנה שמפיקה דו"ח שאלות מפתח – חקר שאלות מפתח יכול להיות עניין די מורכב. לאחרונה הגיע לידיעתי תוכנה שיכולה לעשות זאת בעבורכם את התכנה עצמה לא ניתן לרכוש גם לא את השימוש בה. מה שניתן לרכוש הוא פשוט את הדוחות. תוכנה זו מפיקה דוחות של חקר מתחרים, חקר מילות מפתח וחקר שאלות מפתח  כאן אתם יכולים לראות 3 דוגמאות ולהציץ בקבצי חקר שאלות מפתח.

 

אופטימיזציה תוכן

לאחר שסיימתם לבצע את חקר שאלות המפתח הגיע הזמן לעבור לתוכן. אם עד עכשיו לא היה לכם בלוג באתר, הגיע זמן לפתוח אחד. לכל שאלה יש לרשום מאמר ולתת תשובה כמה שיותר מפורטת. כמובן שיש לתת את אותו היחס לשאלות כמו למילות מפתח. אם למשל נושא המאמר הוא כמה משכורות צריך כדי לקחת משכנתא, זאת צריכה להיות הכותרת של האמר. כמו כן, יש לשלב את המילים בנתוני המטא (כותרת, תיאור ואלט). חשוב מאוד לשלב את השאלה כמה פעמים במהלך המאמר בצורה טבעית. כמו כן, כדאי לעלות את השאלות גם בתכנים אחרים באתר.

בניית קישורים

פרסמו מאמרים באתרים חיצוניים בנושא השאלה. חשוב לבנות קישורים מתוך המאמרים האלה על השאלות הללו אבל לא רק עליהם. בניית קישורים צריכה להיות מאוזנת ולא מורכבת אך ורק מטקסט עוגן על שאלות מפתח.

נשלח ב בלוג
Call Now Button