3 דרכים למצוא מילים נוספות לקידום האתר

סיימתם לקדם את כל המילים עם נפחי החיפוש המשמעותיים? הסיפור לא נגמר כאן. ע"י הצצה בכלי מנהל האתרים, השלמות גוגל ו"חיפושים קשורים ל" תוכלו למצוא עוד הרבה מילות מפתח שאפשר להכניס לתכנית קידום האתר.

 

אם אתם מקדמים את האתר שלכם בעצמכם, סביר להניח שדאגת לעשות חקר מילות מפתח. אם מקדם אתרים מטפל בכם, הוא עשה זאת בחודש הראשון ושלח לכן מיפוי לפי נפח חיפושים. עברו להן כמה חודשים או שנים וכל המילים עם נפחי חיפוש של עשרות, מאות ואלפים הגיעו לדף הראשון? מעולה. אבל כאן הדרך לא נגמרת כי תמיד אפשר למצוא מילים נוספות לקידום. חשוב לעשות זאת אפילו במקביל לקידום המילים המרכזיות כי קל להגיע איתן לדף הראשון.

השלמות גוגל

גם אם למילה מסוימת יש  ממוצע נפח חיפושים אפסי, כדאי לקדם אותה. למה? כי אנשים בכל זאת משתמשים בה. מה שצריך לעשות הוא לשלב בתכנית הקידום את כל השלמות החיפוש שגוגל מציע לאחר כל ביטוי. במהלך תהליך קידום אתרים אורגני תופתעו לגלות שחלק מהמילים האלה יגיעו לדף הראשון בפעולה פשוטה מאוד. איך בדיוק? ע"י פרסום מאמר איכותי, רצוי של 500 מילים לפחות, בבלוג שנמצא באתר שלכם. אז כן, אתם אומרים לעצמכם, "בשביל מה לי לשבת ולקרוע את התחת על חיפוש השלמות של גוגל, זה יכול לקחת זמן רב". או:  "לתת את זה למקדם? הוא בטוח ידרוש על זה תשלום". לא בטוח שמקדם אתרים ירצה תשלום נוסף. מומחה קידום אתרים שרוצה להביא לכם כמה שיותר תנועה, ידאג לעשות את זה בעצמו עוד לפני שאתם חשבתם על זה. אז איך עושים את זה בקלות? ע"י שימוש ב https://keywordtool.io/. יש עוד כלים דומים, אבל מבחינתי היא הכי נוח.

השלמות גוגל

השלמות גוגל

לאחר שתקלידו ביטוי תקבלו תוך כמה שניות את כל ההשלמות שקיימות בגוגל על המילה שאתם רוצים לקבל עליה מידע. הכלי חינמי, אבל בגרסת תשלום הוא מספח נתונים נוספים כמו רמת תחרות ונפח חיפוש.

שאילתות בתוך ניתוח החיפושים בכלי מנהל האתרים

גשו לכלי מנהל האתרים שלכם, לחצו על "ניתוח חיפושים" סמנו את אופציות הקליקים, הופעות, שיעורי קליקים ומיקום. שם תגלו רשימה גדולה של מילים שהאתר שלכם עולה בחיפושים עליהם במיקומים שונים. תגדלו שם הרבה מילים שנמצאות בתכנית הקידום כמו גם מילים שבכלל לא חשבתם עליהם בחשבון אפשר גם לפלג את זה לכמה סוגי מילים מעבר למילות מפתח גנריות.

  • שמות מותג – השם שלכם או שם העסק שלכם עולה שם לא מעט אבל המיקום שלו, אינו להיט? כדאי להשקיע יותר משאבים גם על קידום לפי שם מותג או השם המלא שלכם.
  • שאלות – אנשים מתייחסים לגוגל כאל אורקל. הם שאולים אותו ומקווים לקבל תשובות. תדאגו שיש לכם מאמר שהכותרת שלו היא השאלה והתוכן שלו מספק את התשובה.

 

 

 

 

 

 

 

כמובן שעלולים להופיע שם ביטויים לא רלוונטיים לתחום העיסוק שלכם. אבל הרוב, סביר להניח, שיהיו רלוונטיים.

חיפושים הקשורים ל:

הקלידו מילת מפתח, גללו לסוף העמוד ותגלו שם שגוגל מספר לכם על חיפושים שאחרים עשו בדומה לביטוי שהקלדתם. יכול להיות שכל המילים שם כבר נמצאים בתכנית הקידום שלכם, ויכול להיות שלא. בכל זאת, שווה לבדוק.

 

מה עושים עם המידע הזה שהשגתם דרך 3 האופציות?

טוב ששאלתם. תפעלו לפי השלבים הבאים:

בדקו את נפח/טווח החיפושים שלהם – יכול להיות שרובם יהיו אפסיים ויכול להיות שיהיו לכם נתונים עליהם. בכל מקרה שווה לבדוק כדי לדעת למה לתת עדיפות.

כתבו מאמר על כל ביטוי – כל עוד הביטויים הם שונים זה מזה, כתבו עליהם מאמר. במידה והם פשוט וריאציה של אותו ביטוי, שלבו אותם במאמר אחד.

בנו קישורים פנימיים –  הפני קישורים מדפים חזקים באתר שלכם אל הדפים הללו אבל גם בדפים פחות חזקים כמו מאמרים בבלוג.

בנו קישורים חיצוניים – קחו רגע פסק זמן מבניית קישורים על המילים המרכזיות שלכם ושלבו בתכנית הקידום בניית קישורים גם לביטויים החדשים.

 

נשלח ב בלוג
Call Now Button