לאחר שהאתר שלכם הותאם באופן מלא למטרת קידום אורגני (עבר אופטימיזציה) מגיע השלב הכי קריטי לקידומו. שלב עדכון התוכן. לדעתי, את התוכן צריך לעדכן לכל הפחות פעמיים בשבוע. בתחומים תחרותיים אני מעדכן מאמר חדש מידי יום, אחרת קשה מאוד להגיע לתוצאות. לא כל מקדם אתרים מאמין בשיטה זו, אבל אני בטוח שזה חשוב. אז מה זה בדיוק תוכן לקידום אתרים ומדוע כל-כך חשוב לעדכן אותו באתר? להלן כמה הסברים פשוטים.

התוכן הוא המלך

מאמרי SEO –  לא, לא מדובר במאמרים אקדמיים. מדובר בתוכך של 300 -500 מילים בנושא האתר. למשל אם מדובר באתר של אינסטלטור, הנושא יכול להיות איך לבחור שרברב. אם זה אתר של חברת קייטרינג, זה יכול לכלול מאמר על מנות מומלצות לאירועים ועוד. חלק מהמאמרים נכתבים ע"י כותבי תכנים במחיר של 7-10 אגורות למילה.  מדובר במאמרים כלליים מאוד ולא ממש איכותיים. אלה המאמרים הכי נפוצים בתחום הקידום אבל הם עושים את העבדה.

מאמרי איכות –  מאמרים שנכתבו ע"י מומחים בנושא או כל מי שטרח לעשות תחקיר. לפעמים בעלי האתרים בעצמם כותבים אותם ולפעמים הם קונים תוכן. בעוד שמאמר SEO  עולה כמה עשרות שקלים, מאמר איכות יכול לעלות כמה מאות שקלים. לקוחות קטנים לא יכולים להרשות לעצמם לרכוש מאמרים במאות שקלים בחודש מכיוון שעלות הקידום תהיה גבוהה מידי.

סרטונים –  פרסומות, סרטוני תדמית, מדריכים וכל מה שיכול לעזור לגולש למצוא מידע. הם תורמים לקידום ולהגדלת אחוז ההמרה, אבל לא אפקטיביים באותה מידה כמו תוכן רגיל.

מדוע חשוב לעדכן מאמרים באופן קבוע

כאמור, לכל הפחות אני ממליץ לעדכן מאמר כל יום שני וחמישי. זה הופך את האתר ליותר רלוונטי בעיני גוגל כי הוא מתחדש כל הזמן. יחד עם זאת, נוכחתי לדעת שבחלק מהתחומים זה לא מספיק ולכן אני נוהג לעדכן מאמר כמעט כל יום. חשוב להבין שקישורים עוזרים אבל הם לא יספיקו כאשר מדובר בתחום תחרותי.

חשוב לדעת:

  • כל מאמר חייב להיות מקורי וייחודי לא רק לאתר עצמו אלא בכלל. תוכן כפול עלול להוביל לעונש ע"י גוגל. לכן חשוב לבדוק שלא גונבים לכם מאמרים. השתמשו בתוכנה הנקראת Copyscape . ישנה גרסת חינמית, אבל אם מדובר באתר גודל, מומלץ לרכוש רישיון לשימוש גדול רחב יותר.
נשלח ב בלוג
Call Now Button