תוספי כרום שכל מקדם אתרים חייב להתקין

כבר הפסקתי לספור מזמן את כמות הכלים שצריך להשתמש בהם על מנת להפיק דו"ח  אופטימיזציה מקיף. יחד עם זאת, לפעמים נדרשות גם בדיקות יומיומיות על האתר כד לבצע אופטימיזצית און-ליין לפוסטים, עמודים וקטגוריות. וכאן נכנסים לתמונה תוספי כרום שפשוט יכולים להקל על בדיקת העמודים הללו ללא צורך לסרוק את האתר בכלים. אלה הם התוספים שאני משתמש בהם על בסיס יומי.

תוספי כרום

Open SEO Stats

סרגל קידום ואופטימיזציה שמאפשר לבצע מבט על פרמטרים רבים בתוך הדף.  אני עושה בו שימוש בעיר על מנת לבדוק את האלמנטים הבאים החיוניים מאוד לטובת קידום אתרים.

  • טייטל
  • דסקריפשן
  • קנוניקל
  • כותרות H
  • קובץ robots.txt
  • על איזה Ip יושב האתר.

הדרך הנוחה לראות מה הכותרת והתיאור שיש לכל עמוד והאם היא באורך המתאים.

במקביל אני משתמש גם בתוסף SEO Meta In 1 Click כהשלמה. הוא לא רק מראה את כל סוגי ה H בעוד שהתוסף הקודם מראה רק 2, אלא גם את סדר ההופעה. בלא מעט מקרים גיליתי ש H2 הופיע בעמוד כלשהו לפני ה H1.

 

Alt Attribute Viewer

אלטים לא רק תורמים לדירוג תמונות בגוגל אלא גם לדירוג מיקום העמוד עצמו. בהרבה מאוד מקרים האלטים או שלא קיימים או שלא כוללים מילות מפתח. כמו כן, חשוב להתאים אותם לחוגי הנגישות. בכל מקרה, התוסף הזה מראה מהו האלט של כל תמונה בעמוד ספציפי שאתם רוצים לבדוק וחוסך לכם לחפש אותו בקוד.

 

Redirect Path

מראה מה הסטטוס של כל עמוד והאם יש או אין הפניה. כך תוכלו לדעת מאיזה עמוד מקבל כל דף את ההפניה. לאחרונה התוסף הזה עזר לי מאוד: נכנסתי לקטגוריה מסוימת של אתר של אחד הלקוחות שלי. התוסף הראה מיד שקיימת על העמוד הפניית 302, משהו שלא היה קיים קודם. מיד שלחתי מייל ללקוח שישנה את ההפניה מ 302 (שמיועדת לזמן מוגבל) להפנית 301, כלומר הפניה קבועה.

 

GEO Edge

תוסף vpn זה אינו חינמי אבל חיוני במיוחד עם אתם עובדים על לקוחות בחו"ל או שאתם רוצים לראות איך רואים מחו"ל את עמוד תוצאות החיפוש. כמו כן, זאת גם הדרך האוטנטית לבדוק ידנית מיקומים מבלי שגורמים כמו מיקום הבדיקה שלכם ישפיע על התוצאות.

Awesome Screenshot

מאפשר לכם לצלם בקלות מסך ולסמן דברים. חיוני מאוד להכנת דוח אופטימיזציה והרבה יותר נוח מאשר שימוש ב Paint כדי לסמן דברים באתר ולשלוח ללקוח. יש עוד כמה תוספים כאלה בסגנון אבל אני מוצא את התוסף הזה כנוח והפשוט ביותר לשימוש.

 Tag Assistant

תוסף של גוגל שמאפשר לכם לדעת איזה תגי גוגל מותקנים באתר. האם יש לו תג מנג'ר, אנליטיקס ועוד. אני מוצא בו שימוש פעמים רבות כאשר אני מקבל גישה לאנליטיקס של לקוח ורואה שם 1000 סוגי View. אני פשוט בודק דרך התוסף מה מספר   UA עליו יושב האנליטיקס וכך מבין באיזה View להשתמש.

נשלח ב בלוג
Call Now Button