כאשר נבנית תכנית קידום אורגני מסודרת, אחת ההחלטות שיש לקחת היא האם צריך או לא צריך לקדם את השם שלכם. כאשר האתר קרוי על שם בעל העסק, השם יתקדם בעצמו, אלא אם כן מדובר בשם גנרי כמו אבי כהן, אז יהיה הרבה יותר קשה לקדם את שם בעל העסק. בכל מקרה. קידום אתרים אורגני יכול לסייע במיתוג העסק על שמו של בעליו בגוגל. להלן נקודות שחשוב להבין לגבי קידום שמי

מצבים שבהם בעל העסק לא מעוניין שהעסק יקודם על שמו

  • כאשר ישנו רצון לקדם את העסק שלו כחברה ולא כפרילנסר.
  • כאשר הוא לא רוצה שהעסק יהיה מזוהה עם שמו.
  • כאשר יש צורך במיתוג מחדש.
  • כאשר יש לו מספר עסקים שונים שאין הוא מעוניין שיקשרו ביניהם.

 search-engine-optimization-411347_640

מצבים בהם בעל העסק מעוניין בקידום על שמו

  • כאשר הוא רוצה להפוך למומחה בתחומו.
  • כאשר הוא מעורב במכירות בעצמו והוא רוצה שהמידע על העסק שלו יהיה קל לאיתור בגוגל.
  • כאשר יש צורך בתהליך ניהול מוניטין מקוון.

 

ניהול מוניטין ברשת

זהו שירות שכל מי שהכפישו את שמו בגוגל זקוק לו. עורכי דין רבים סובלים מהכפשת שמם ולכן הם מחפשים פרילנסר קידום אתרים או חברה שמתמחה בנושא על מנת שיסירו את התוצאות השליליות עליהם מהדף הראשון. ככל שיש יותר אתרים חזקים עם כתבות על שמם, כך יהיה קשה יותר וייקח זמן רב יותר להסיר את האזכורים השליליים אבל שום דבר הוא לא בלתי אפשרי. שימו לב: לא מדובר במחיקת התוצאות אלא בסילוקם מהדף הראשון ע"י קידום גורמים אחרים על שם בעל העסק. למשל אתרים, בלוגים, דפי רשתות חברתיות, כרטיסי עסק באתרים שונים ועוד.

בדקו את דף תוצאות החיפוש עוד היום

כין אם אתם עובדים עם מומחה SEO ובין אם לא, תבדקו מהן התוצאות העולות בגוגל לאחר הקלדת שימכם. כמו כן מומלץ להשתמש בשירות גוגל אלרטס כדי לדעת מתי מתפרסמים עליכם דברים. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון שהשירות הזה בגוגל אלרטס בישראל הוא לא תמיד אפקטיבי ולעיתים קרובות הוא פשוט לא עובד.

כדאי לדעת: כאשר המקדם שלהם מציג לכם רשימת מילים הכוללת את השם שלכם בווריאציות שונות, אלא לא אמורות להיות המילים שהוא צריך להתמקד בהם. אלא מילים שעליו לקדם על הדרך ולא במסגרת רשימת המילים המגובשת.

נשלח ב בלוג
Call Now Button