ניהול מוניטין מקוון

הכפישו את שמכם ברחבי האינטרנט והתוצאות הללו הגיע לדף הראשון בגוגל? כדי להיפטר מהן אתם צריכים שירות ניהול מוניטין מקוון. במקרים חריגים אפשר לפנות לגוגל ולבקש להסיר את תוצאות החיפוש, אבל ברובם המוחלט של המקרים יש צורך בשירות ניהול מוניטין ברשת על מנת לנקות את הדף הראשון.

להזמנת השירות אתם מוזמנים להשאיר פנייה מפורטת באתר

ניהול מוניטין מקוון

ניהול מוניטין מקוון

מה זה בעצם ניהול מוניטין מקוון?

משמעותו הוא קידום אתרים וגורמים אחרים על חשבון התוצאות השליליות שלכם בגוגל.  כדי לעשות זאת יש לקדם את הגורמים הבאים:

  1. האתר שלכם. אם במקרה יש לכם מספק אתרים, זה יכול לתרום.
  2. בלוגים שונים ברחבי האינטרנט.
  3. דפי רשתות חברתיות
  4. דף יוטיוב
  5. פרסומים חיוביים ברשת (יצרית תכנים חיובים באתרים גדולים).
  6. פתיחת כרטיסים באינדקסים שונים.

 

 

כאשר כל התוצאות האלה מקודמות בעזרת תוכן ותוך כדי אזכור רב של שמכם, הוא יכול להגיע לדף הראשון ולדחוק משם את התוצאות השליליות. יחד עם זאת יש לקחת בחשבון שניהול מוניטין מקוון הוא לא תהליך קצר. ככל שיש יותר אזכורים שליליים לגביכם, כך ייקח יותר זמן להסיר אותו. ככל שמדובר באתרים יותר חזקים, כך יקר יותר זמן לעשות זאת. לכן חשוב להבין שמדובר בהשקעה לטווח רחוק. לפעמים זה יכול לקחת כמה חודשים, לפעמים חצי שנה ולפעמים אפילו יותר משנה.

 

מה לא כדאי לעשות

 

מרוב ייאוש ורצון לפתור את הבעיה כמה שיותר מהר, אנשים חושבים על פריצות לאתרים והסרת התוכן השלילי משם. באתרים תקשורת גדולים אין סיכוי להצליח וזה גם כמובן לא חוקי. אל תפנו לפתרון הזה גם כאשר מדובר באתרים קטנים, זה לא חוקי וגם לא שווה את המאמץ כי תמיד אפשר להחזיר את התוכן השלילי. במקום זאת, עדיף לפנות למומחה קידום אתרים אורגני ולבקש ממנו להתחיל תהליך ניהול מוניטין מקוון.

 

חשוב לדעת: מכיוון שמדובר בתהליך ארוך ומורכב מאוד, חשוב לוודא שמדובר בתהליך שכולל הרבה תוכן. כמו כן, יש לקחת בחשבון שתהליך כזה יהיה יקר יותר מהמחיר הממוצע של קידום אתרים. כאשר אתם פונים למקדם, יש לבקש ממנו תכנית עבודה מלאה ותמכור מלא.

נשלח ב בלוג
Call Now Button