לא מעט בעלי עסקים מגלים במוקדם או מאוחר את עולם ה seo. קידום אתרים אורגני לעסק הוא נושא חיוני וחשוב מאוד. אבל האם כל בעל עסק צריך אותו? ממש לא. מעוניינים לדעת האם אתם זקוקים לכך? צרו קשר ואשמח לתת לכם תשובה כנה ואמתית. רוצים לדעת האם האתר שלכם מתאים לקידום או שיש צורך לבנות חדש? כן בנושא הזה תקבלו תשובה כנה ואמתית.

יש לקחת בחשבון  שישנם תחומים שלא זקוקים לשיווק בגוגל. למשל מכולות. עם יש לכם עסק ואתר סביר להניח שמקדמי אתרים פונים אליכם ומציעים לכם קידום. לפעמים זה באמת יכול להועיל לכם ולפעמים איך בכך כל משמעות אמתית כי סחורה מסוימת או שירות מסוים לא מחפשים בכלל בגוגל.

אז איך יודעים האם אתם באמת זקוקים לשירות קידום אתרים אורגני לעסק?

  1. ניתוח מצב – האם יש לכם המון פניות בכל מקרה מפה לאוזן, דרך המלצות מאתרים אמינים שלא שלכם בתחום או בכל צורה אחרת? האם הפניות האלה מביאות לכם עבודה באופן יומיומי? האם לא חסרה לכם עבודה ואתם רק מנסים למצוא מקום לקבוע פגישה עם הלקוח בגלל שאתם עסוקים? אם התשובה היא כן –  סימן שאתם לא זקוקים לשירות.

 

אז מאיזה סיבה בכל זאת אולי כדאי לעבוד עם מומחה קידום אתרים? מיתוג. מי שנמצא בדף 1 בגוגל –  יכנס טוב יותר לתודעה וישאיר רושם טוב יותר. אבל שוב, במידה ויש לכם מספיק לקוחות ומעבר למה שאתם יכולים לעמוד בו  –  אתם לא באמת זקוקים לקידום. לפעמים כשאנשים מגלים כבדרך אגב שאני מקדם, אני קודם כל מברר האם הם באמת זקוקים לקידום לפני שממשיכים הלאה.

 

  1. האם מחפשים את השירות או המוצר שלכם בגוגל?

 

כאמור לא כל שירות או מוצר מחפשים בגוגל. למשל לחם או חלב. אף אחד לא יחפש אופציה לרכוש אותו דרך חיפוש בגוגל ולכן הולכים ישר למכולת הקרובה כי יודעים תמיד היכן היא נמצאת. לכן חשוב שהמקדם יחקור את התחום שלכם, במידה והוא לא מכיר אותו, ויאמר לכם מה דעתו.

 

  1. תחום שאין בו תחרות בכלל – כאשר הייתי שכיר בתחילת דרכי בעולם הקידום, נפגשתי עם לקוח שהיה מעניין בשירות. העסק שלו היה בנושא יצור מוצרים שקושרים להתקנת מזגנים. כמו למשל תושבות. האתר שלו היה בנוי טוב והוא היה בדף הראשון בכל מילה אפשרית הקשורה לתחום. כמות החיפושים על כל המילים שלו הייתה אפסית. אמרתי לו, שאין לי בעיה לקדם אותו, אבל שייקח בחשבון שהוא לא באמת צריך את השירות שלי. כי לו ממש תחרות בתחום והוא גם אחד העסקים הבולטים והמובילים בתחום.

 

  1. אתר שלא ניתן לקדם – את המאמר הזה אני כותב לאחר שבבוקר קיבלתי פניה מבעל עסק שפיתח תוכנה מסוימת. השאלה הראשונה שאלתי במטרה להבין האם הוא זקוק לשירת קידום אתרים אורגני לעסקים הוא על איזה מערכת ניהול מבוסס האתר. הלקוח אמר שמדובר בדף html ללא שום מערכת ניהול. כלומר אתר שאי אפשר לעדכן אותו או לנהל אותו בצורה רגילה, אלא רק בכתיבת קוד. אתר כזה לא ניתן לקדם כי אף אחד לא יכתוב קוד בשביל כל דבר קטן. לכן אמרתי ללקוח שהקידום היה רלוונטי רק אם הוא יבנה למשל אתר בוורדפרס ושכרגע אין טעם לקדם את האתר.

 

לפרטים  נוספים וייעוץ, אתם מוזמנים ליצור קשר. אשמח לעזור לכם.

נשלח ב בלוג
Call Now Button