בעלי עסקים רבים בתחלת הדרך מבינים כי ללא שירות קידום אתרים לעסקים קטנים, הם לא יכלו לממש את הפוטנציאל שלהם. אבל לא כל בעל עסק יכול להרשות לעצמו השקעה ב SEO . לכן נוצרת העדפה למצוא מחיר נוח. הבעיה היא שבמקרים רבים הזול הופך ליקר. איך? כאשר משקיעים סכומים קטנים, כמו למשל מתחת ל 1000 ₪ בחודש, הסיכוי לקבל תוצאות טובות ויעילות הוא מאוד נמוך. ולכן, לדעתי, שההשקעה תהיה מבוזבזת. מה עושים? פונים למומה קידום אורגני מקצועי וכזה שמוכן לבנות לכם אסטרטגיה בהתאם לתקציב שלכם. בעזרתו תוכלו להגדיל את מעגל הלקוחות ולעלות גם את תקציב הקידום.

ליכטר-  קידום אתרים

צרו קשר להתאמת חבילת קידום לפי תקציבכם

דברים שכדאי לדעת לפני שיוצאים לדרך

  1. תיאום ציפיות – אומנם תחום ה SEO  הופך בהדרגה לנושא יותר ויותר מוכר, אבל עדיין לא תמיד מי שמזמין את השירות יודע למה לצפות. לכן חשוב לבדוק את אסטרטגיית הקידום של המקדם ומדוע הוא חושב שהיא היעילה ביותר לנושא שלכם. כמו כן יש לתאם צפיות על מנת למנוע אכזבות ואי הבנות.

 

  1. קידום אתרים לעסקים קטנים בתקציב נוח – כאמור אם תשקיעו מתחת ל 1000 ₪ לא תמצאו מומחה שיוכל לתת לכם תמורה הולמת בעבור הריטיינר. מהו הסכום ההתחלתי שכדאי לעבוד אתו? לא פחות מ 1500 ₪. קחו בחשבון שעסקים גדולים משקיעים אפילו סכומים גדולים מעוד, מעבר ל 5000 ₪ בחודש, ולכן התחרות היא לא פשוטה. לכן עליכם למצוא מקדם שיש לו שיטת עבודה יעילה ומוכחת לתחום שלכם, או שיטת עבודה המובילה לתוצאות טובות. אצל מקדם אתרים פרילנסר תמצאו הצעת מחיר נוחה יותר במקרים רבים מאשר אצל חברות.

 

  1. מהירות היא לא הבטחה להצלחה – המתחרה שלכם הגיע תוך פרק זמן קצר לדף הראשון? הוא יכול לעוף באותה צורה עם הוא קודם בצורה שחורה. מצד שני יכול להיות שמושקע הון בקידום שלו. במידה ואין לכם תקציבים גדולים –  תוכלו להגיע לאותם תוצאות, ואולי אפילו יציבות יותר בעבודה נקייה וסבלנית המתאימה לתקציב שלכם.

 

  1. זנב ארוך – מדובר במילים פחות תחרותיות, אך כאלה שיכולות להביא לא מעט עבודה ללקוח עד שהמילים המרכזיות מגיעות לדף הראש. על המקדם שלכם לבדוק האם ישנם מילים לא ממש תחרותיות שיכולות להביא לכם עבודה בתחום שלכם. באחת התחומים הצלחתי ליצור ללקוח פניות איכותיות וטובות במילים לא תחרותיות. רוצים לדעת איך עשיתי זאת? אתם מוזמנים ליצור איתי קשר וגם לברר מידע נוסף על קידום אתרים לעסקים קטנים.
נשלח ב בלוג
Call Now Button