קידום אתרים עשה זאת בעצמך

כל בעל אתר מתלבט האם לעבוד עם מקדם אתרים, חברת SEO  או לעשות קידום אתרים בשיטת עשה זאת בעצמך. בעוד שינן לא מעט דוגמאות של אתרים אשר קודמו ע"י בעליהם בהצלחה רבה, במקרים אחרים, שיטה זו הזיקה בצורה כל-כך קשה עד שהאתר חטף עונש מגוגל. אז האם כדאי לעשות קידום אתרים לבד או שלפנות למקצוען היא התלבטות שנמשכת אצלכם זמן רב –  אנסה לעזור לכם להגיע להחלטה המתאימה ביותר עבורכם.

יתרונות קידום אתר בשיטת עשה זאת בעצמך

  1. חסכון של כמה אלפי ₪ בחודש.

 

  1. אתם כותבים את התוכן בעצמכם – תוכן איכותי והכי מקצועי שיש כי אתם מומחים בתחום.

 

  1. אין כאב ראש במטרה למצוא מקדם אתרים אמין. יש לא מעט חאפרים בתחום או חברות שגובות כסף ולא עושות כלום.

 

  1. הקישורים שאתם בונים יישארו לגמרי שלכם ואף אחד לא יוריד לכם אותם. חלק מחברות האתרים והפרילנסרים ישאירו אותם, לא כולם מתייחסים לעבודה זו בתור השכרת קישורים, אבל קחו זאת בחשבון.

יתרונות קידום אתרים מקצועי

 

  1. מומחים מנוסים ומעודכנים בתחום עושים את העבודה על האתר שלכם על הצד הטוב ביותר.

 

  1. לחברות ומקדמים ישנה תשתית קידום טובה ואתרים נוספים דרכם הם יכולים לבנות קישורים לאתר שלכם ולעשות החלפת קישורים בקלות.

 

  1. תוכלו להתרכז אך ורק בניהול העסק שלכם במקום להתעסק כמה שעות ביום בקידום האתר.

 

 

  1. פתרון לכל תקלה שקשורה לקידום בזמן יחסית קצר.

 

 

אם החלטתם לעשות קידום אתרים בשיטת עשה זאת בעצמך –  להלן כמה דברים שצריך לדעת

 

  • למידה – חשוב ללמוד את התחום לעומק או ע"י שיעור פרטי, ייעוץ או קורס SEO מקצועי. לא, למידת התחום ברשת לא תספיק, כך לדעתי בכל אופן. העובדה כי למדתם את התחום לפני 8 שנים לא תעזור לכם כי התחום התעדכן והשתנה מאז. למעשה הוא מתעדכן לעיתים קרובות ולכן חשוב ללמוד אותו בצורה מקצועית. קורס קידום אתרים יכול לעלות בין 8000-16000 ₪. כמו כן, אפשר ללמוד את הבסיס ע"י מפגש או כמה מפגשים עם מומחה קידום אתרים תמורת 250-600 ₪ למפגש.

 

  • בניית אתרים נוספים – לא מעט בעלי אתרים מגיעים למסקנה שהם לא יכולים לקדם את האתר שלהם בעצמם בין אם הם לא מצליחים להסתדר עם התחום, או שאין להם זמן או שהם מתקשים להתנהל מול מקדמי אתרים במטרה להחליף קישורים. כאשר יש לכם אתר אחד בלבד לצורך קידום, יהיה לכם ממש לא קל להחליף קישורים. לכן מומלץ לבנות כמה אתרים בנושא ולקדם אותם באותה מידה כדי שיהיה לכם גם מקורות להפניית קישורים לאתר שלכם וגם כדי שתהיה לכם תשתית טובה יותר להחלפת קישורים מול מומחי seo.
נשלח ב בלוג
Call Now Button