כאשר פרילנסר קידום אתרים אורגני או חברה מקבלים לידיהם אתר עשיר בתוכן יכולים לקרות אחד משני המצבים הבאים:

  1. האתר יהיה עמוס בתוכן איכותי ולכן הוא גם בעל מיקומים טובים בתוכן.
  2. האתר יכיל תוכן גרוע ומשוכפל וזאת יכולה להיות אחת הבעיות הגורמות לכך שהוא לא מדורג טוב.

 

התוכן הוא המלך

התוכן הוא המלך

לפניכם כמה טיפים שיעזרו לכם לשפר את מיקומי האתר:

 

  • רולר חדשות – לא אחת גיליתי שרולרים של חדשות באתרי לקוחות שונים תורמים לזירוז הקידום שלו. עושה רושם שכאשר מוסיפים רולר כזה בדף הבית, זה תורם לקידום האתר משום שמדובר בסממן תוכן עדכני. גוגל אוהבים לראות את האתר מתעדכן בתוכן חדש והרולר הזה הוא אחד הגורמים. אז אם יש לכם אפשרות לשלב רולר בדף הבית –  עשו זאת. אני לא יכול להבטיח לכם שזה ישפר את מיקום האתר באופן משמעותי, כי יש עוד גורמים רבים, אבל זה יכול לעזור.

 

  • צפיפות מילות מפתח או הוספת מילות מפתח – אין זה משנה אם האתר עבר תהליך קידום אורגני שהוביל למיקומו הטובים או שהוא נמצא שם בזכות היותו מותג או כי יש לו תוכן איכותי, תמיד כדאי לבדוק את צפיפות מילות המפתח. הוסיפו מילים במקומות הנכונים אך הימנעו מהוספה מיותרת. למשל אם בדף כלשהו מילת המפתח מופיע פעמיים בלבד, אפשר להוסיף את מילת המפתח עוד פעמיים. אבל אם כבר המילה מופיעה שם 5-6 פעמים –  אל תעשו זאת.

 

  • הוספת תמונות – אם בכל אותם דפים אין אפילו לא תמונה אחת. כדאי להוסיף תמונות. אם אין לכם אפשרות לצלם תמונות או להוסיף תמונות, השתמשו באחד ממאגרי התמונות באינטרנט. אפשר להוריד תמונות ואפשר גם לרכוש. היזהרו מהפרת זכויות יוצרים. כמובן שלכל תמונה חשוב מאוד להוסיף תיאור וAlt . חשוב מאוד שהתמונות ישכלו כמה עשרות קילובייט או כמה מאות אבל שלא ישקלו יותר ממגה בייט. ככל שהם ישקלו פחות כך הדף יטען מהר יותר.

 

שלב אחד קדימה: מיקרו קופי

לפעמים הגעה לדף הראשון בגוגל ע"י קידום אתרים אורגני פשוט לא מספיקה. הלקוחות נכנסים לאתר אבל לא עושים כל פעולה. כדי להניע אותם לפעולה, צריך ליצור תוכן שיעודד אותם לעשות זאת. בשנים האחרונות המיקרו קופי תפס תאוצה. למה הכוונה? הימנעות מטקסטים יבשים ושחוקים ושימוש בטקסטים רעננים, שנונים ואפילו הומוריסטים. אתם יכולים לראות את המיקרו קופי שבחרתי לכתוב  בטופס יצירת הקשר שלי.

נשלח ב בלוג
Call Now Button