שיטות ללימוד קידום אתרים אורגני

בעלי עסקים רבים בתחילת הדרך ובמיוחד כאלה שהעסק שלהם לא מכניס לכם אלפי ₪ נטו לכל עסקה, מתקשים לממן תהליך קידום אתרים אורגני. אין ספק שהוצאת תקציב המבוסס למשל על 3000-4000 ₪ כל חודש, לעבודת SEO, זאת מעמסה לא קטנה, אבל ללא התהליך יהיה קשה מאוד להתקדם. אז מה עושים כאשר אין תקציב לקידום האתר אבל ללא הקידום אי אפשר לפתח את העסק? הינה 3 שיטות ללמוד עצמי.

קורס קידום אתרים –  אומר לכם את האמת, חשוב מאוד לבחור קורס שממוקד אך ורק בקידום אתרים ולא קורס כללי בשיווק באינטרנט. ישנם קורסים גרועים ודלים מאוד שמהם יוצאים תלמידים ללא שום ניסיון ואפילו ללא ידע מינימלי דרוש. זקוקים להמלצות  לקורסים כאלה? אתם יכולים ליצור איתי קשר ואני אשמח להמליץ לכם על 2 קורסים ממוקדים בנושא קידום אתרים שיתנו לכם את כל הידע הדרוש. עלות קורס מסוג זה 8000-12000 ₪ תלוי בחברה או המכללה ורמת הקורס. עיקר הלומדים בקורס מגיעים אליו כדי להפוך למקדמי אתרים אבל קורס מסוג זה יתאים בהחלט גם לבעלי אתרים.

depositphotos_126905896_m-2015

הדרכה פרטית בקידום אתרים – שיעורים פרטיים וממוקדים אחד על אחד בהם תלמדו הכל מהבסיס ועד לפרט הקטן ביותר. הכל תלוי במה בדיוק אתם רוצים לדעת. העלות במקרה זה משתנה. יש כאלה שלוקחים 250-300 ₪ לשעה ויש כאלה שלוקחים תשלום גלובלי יומי. אם אין לכם זמן לקורס קידום אתרים ואתם רוצים ללמוד בקצב והזמן שלכם, זאת יכולה להיות שיטה שיכולה להתאים לכם.

 

יום השתלמות – ישנם חברות קידום אתרים או מכללות שעושות מעיין יום השתלמות. מגיעים אליו ולומדים את הבסיס הדרוש לקידום אתרים ביום אחד. עד כמה שיעור מזורז כזה יעיל –  אני לא יודע אבל בהחלט לא מזלזל בכך. מכיוון שלא נכחתי במפגש כזה ואני לא מכיר אישית מישהו שנכח בו –  אני לא יכול לומר לכם האם זה יעיל או לא יעייל. העלות: כמה מאות שקלים.

 

לימוד דרך בלוגים – שיטה זו לא תעלה לכם גרוש אבל היא לא קלה בכלל. היא דורשת שעות קריאה רבות. חשוב מאוד לבסס את הלימוד על בלוגים ואתרים עדכניים כי מה שהיה רלוונטי לפני חמש שנים, יכול להיות ממש לא רלוונטי היום ואפילו מזיק. אם אתם אוטודידקטים בדמכם –  זאת השיטה הכי טובה. אם יש לכם בעיות קשר וריכוז – אל תבזבזו את הזמן.

נשלח ב בלוג
Call Now Button