אחד הדברים הכי חיוניים להגדלת יצירת קשר דרך האתר בפרט והצלחת קידום האתר בכלל הוא יצירת חווית משתמש טובה. למשל: לדאוג לכן שהגולש יגיע לכל מקום שהוא ירצה באתר תוך 3-4 קליקים בלבד. עושים זאת בעזרת בניית היררכיה נכונה. במקביל, חשוב לדאוג שהגולש יצליח ליצור קשר בצורה הברורה והפשוטה ביותר ולא רק דרך טופס צור הקשר, אלא גם ולפעמים בעיקר דרך מספר הטלפון.

יישמו את הדברים הבאים:

שילוב מספר טלפון בהדר של האתר

לא מעט מומחי קידום אתרים אורגני, שוכחים או פשוט לא מקפידים על כך שמספר הטלפון יופיע במקום בולט באתר. זה ממש לא מספיק למקם אותו בתוך קטגוריה נפרדת. לא כל גולש יתאמץ להגיע לשם. קצרו לו את הדרך על ידי הבלטת המספר. רצוי למקם אותו בפינה השמאלית של האתר. כמו כן, אל תצניעו אותו –  שלא יהיה קטן מידי. חשוב שיהיה מאוד ברור מהמבט הראשון שיש שם מספר טלפון.

שיפור יצירת קשר טלפוני

שיפור יצירת קשר טלפוני

קליקביליות

ככל שהזמן עובר כל עולה התנועה לאתר מתוך המכשירים הניידים. כאן חשוב מאוד לקצר את הדרך עוד יותר. חשוב מאוד שכל מספר טלפון שמופיע באתר שלכם יהיה קליקבילי כך שאפשר ללחוץ עליו ולחייג ממנו ישירות אליכם מבלי שיהיה צורך לגולש להקליד את המספרים בטלפון הנייח, לעשות קופיי פייסט, או להעתיק על נייר בכדי לחייג ממנו מאוחר יותר.  צרו חיוג בקליק. איך עושים זאת? פשוט הופכים את מספר הטלפון ללינק.

עשו זאת כך:

תוסף וורדפרס של כפתור חיוג

דיברתי לא אחד על היתרון של קידום אתרי וורדפרס. אפשר דרך המערכת להוסיף כפתור חיוג. כל מה שצריך לעשות הוא להוריד את התוסף Call Now Button. לאתר ההורדה יש להפעיל אותו. לאחר מכן גשו במערכת הניהול לקטגורית הגדרות וכנסו דרכה מחדש לתוסף. שם יש לסמן את אופציה Enabled, להקליד בחלון את מספר הטלפון ולשמור את השינויים. התוסף יציג לכן אייקון ירוק של שפופרת טלפון בפינה כל דף באתר אך ורק כאשר גולשים מהמכשירים הסלולריים. בלחיצה על הכפתור אפשר לחייג לאתר בקלות ולקצר ללקוחות שלכם את הדרך.

 

unnamed

נשלח ב בלוג
Call Now Button