תפסיקו להתחבא מאחורי התוכן באתר שלכם

בעידן שאחרי עדכון גוגל MED, שפגע בעיקר באתרים בתחומי הפיננסים והבריאות, אנשים רבים הבינו שהם חייבי לעמוד מאחורי התוכן שמופיע באתר שלהם או ליתר דיוק, להזדהות. למעשה, לאנשים מתחומים אחרים, שלא נפגעו כלל מאותו עדכון גוגל, נדלקה נורת אזהרה שאם הם לא יטפלו באיכות התוכן והמומחיות באתר שלהם –  אז הם הבאים בתור.

 אז מה כדאי לכם לעשות?

  1. שייכו את השם של הכותב למאמר – מאז ומעולם גוגל רצו לספק לגולש את התוכן האיכותי ביותר בהתאם למילות החיפוש. הצגת תוכן שפוגע בגולש, או לא מספק לו את מה שהוא מחפש, היא למעשה פגיעה בחוויית המשתמש בתחומי הרפואה והפיננסים – מה שנקרא החיים או הכסף. זה עוד יותר חשוב ולכן יש דגש לא רק לאיכות התוכן עצמו אלא גם לצורך לעמוד מאחורי התוכן. התוכן יכול להיות כתוב בצורה נפלאה, להיות מפורט מאוד, אבל העובדה שאף אחד לא מזוהה אתו בתחום שהמידע בו כל כך חשוב, יכולה לעמוד לרעת בעל האתר. כל מה שצריך לעשות הוא פשוט לציין מי כתב את המאמר. אם יש לכם אתר וורדפרס, תדאגו לפתוח לכם יוזר שמציין את השם שלכם אוטומטית בכל פוסט.
  1. עדכניות – לא רק שתוכן חייב להיות איכותי כדי שהוא יהיה אפקטיבי, הוא גם חייב להיות עדכני. אם האתר שלכם נמצא בתחום צעיר שהולך ומתפתח כל הזמן, חשוב לעדכן מאמרים ישנים שהם כבר לא רלוונטיים על מנת שלא יטעו גולשים. תוכן לא עדכני יכול לחזור אליכם כמו בומרנג. חשוב שיהיה ברור מתי התוכן נוצר ולכן מומלץ מאוד לצרף לצד שמכם בכל פוסט גם תאריך. עברו כמה שנים וישנם דברים שכבר לא רלוונטיים בתוך הפוסט?. צדכנו אותו. אל תמחקו אותו, הרי התוכן מסייע לקדם את האתר שלכם. יש לרשום עודכן לאחרונה ואת התאריך.

3. מבנה התוכן – נכון לכתיבת שורות אלו, גוגל עוד לא הגיע למצב שהוא יכול להבין את איכות התוכן רק מלסרוק ולקרוא אותו. גוגל סורק את הקוד אבל הוא לא יכול לקרוא ולהבין על               מה מדבר המאמר. כמובן שצפיפות יתר של מילות מפתח ומיסוך יכולים לגרום לגוגל להעיף את העמוד מהדף הראשון, אבל ישנם גורמים משמעותיים שיכולים לגרום לגוגל להבין                שמדובר בתוכן טוב מלבד זמן השהיה של הגולש בעמוד.  הגורם הוא מבנה התוכן, לא תמיד האורך קובע אבל אל תצפו שגוגל יחשוב שהתוכן שלכם הינו איכותי כאשר יש לכם מאמר            של 200 מילים עם כותרת כמו "המדריך השלם למטיבהודו"   באונס רייט מטורף יהיה פה זה בטוח, אבל תוכן כה קצר לא יכול להיות איכותי ביחס לכותרת שלו. אז הינה כמה טיפים              ליצירת מבנה איכותי לתוכן:

  • אורך תואם לנושא – כאמור האורך צריך להתאים לכותרת ולהבטחה שאתם עושים ללקוח. בהחלט יכול להיות מאמר של 200-300 מילים להיחשב לאיכותי כל עוד הוא עונה על צרכי הגולש ועומד בציפיות שלו. למשל מידע על מיקום ושירותי סניף כלשהו, לא דורש מגילה.
  • חלוקה לפסקאות – אל תכתבו בגוש טקסט אחד כי זה יגרום לגולש להרגיש כאילו הוא שוחה בבריכה ולא יכול לעלות למעלה לנשום אוויר. למעשה גושי טקסט כאלה מרחיקים את הגולש מקריאה הכתבה. חלקו את הכותרת לפסקאות ותנו לו לנשים. צרו תתי סעיפים בנקודות, בדיוק כמו התת סעיף בנקודה שאתם קוראים עכשיו או מספרו פסקאות. אפשר בהחלט לעשות גם וגם.
  • קשרו למקורות סמכותיים – אחד המיתוסים הכי שחוקים בעולם קידום האחרים הוא שאסור לקשר לאתרים אחרים. זה לא טוב ומבריח גולשים. הגיע הזמן להפסיק להאמין לשטות הזאת. קישור למקורות סמכותיים יעשה  לכם רק טוב. זה משרת את הגולש ומציג אתכם באור חיובי. ולא אין צורך לעשות נו פולאו. קישור חיצוני לא פוגע באיכות האתר שלכם.
  • תראו נוכחות ברשת – אם אתם מציגים את עצמכם כמומחים. זה לא מספיק. כדי למתג את עצמכם כמומחים עליכם להראות נוכחות ברשת. לכן אזכורים של שם המותג שלכם ושמכם, אם או בלי קישור יכול לסייע לכם. זה ממש לא משנה עם אתם שם מוכר בכל בית כמו לבנת פורן, נועם חומסקי או שיש לכם מוסך בשכונה. אתם מומחים בתחום שלכם? תראו נוכחות במקומות אחרים ע"י פוסטים אורחים. אגב אם התוכן שלכם באמת טוב, האזכורים האלה ייווצרו מעצמם ברשת.
נשלח ב בלוג
Call Now Button