תפקידו של מומחה קידום אתרים הוא לדעת להפיק לכן דו"ח אופטימיזציה ולהמליץ לכן כיצד לשפר את האתר על מנת ליצור פניות. במקרים אתרים שנמצאים בדף הראשון לא הובילו מפניות רבות בגלל שהם לא מספקים חווית משתמש טובה. איפה מתחילה חווית המשתמש? כבר בכותרת והתיאור שרואים בגוגל. אם הם לא מוגדרים ולא מסודרים טוב. זאת בעיה. איך תדעו שהכותרת והתיאור שלכם לא טובים? השתמשו בכלי מנהל האתרים של גוגל. שם יהיה באפשרותכם לדעת מה אחוז ההקלה על האתר שלכם, הנקרא גם CTR.

מספק טלפון בולט וקליקבילי

"פניתי אליך כי הטלפון שלה היה במקום בולט בראש האתר" אמר לי לקוח מתעניין שפנה אלי ב 29.11.15. האמת לא שאלתי אותו איך הוא הגיע אלי ולמה הוא פנה אלי –  אבל הוא בחר לשתף אותי בזה. האמת היא שעוד לפני כן הבנתי את חשיבותו של מיקום המספר בראש הדף. זהו חומר בסיסי שלומדים בכל קורס קידום אתרים. כיום חשוב שלא רק למקם שם מספר טלפון אלא גם להפוך אותו לקליקבלי כל שכל מי שגולש מהמכשירים הניידים יוכל ללחוץ עליו בקלות וליצור קשר ישירות.

ברור וממוקד

"שלום, אני רוצה לקבל הצעת מחיר לקידום האתר".

"אפשר לראות את האתר?" שאלתי.

"כן תרשום בגוגל….."

"אני באתר –  אבל אני מתקשה להבין במה הוא עוסק…."

 

האתר היה בנוי בצורה  מפוזרת הוא היה למעשה מאגר גדול של בעלי מקצוע, אבל זה לא היה ברור. לי היה נדמה שהוא בכלל אתר של שרברבים. האתר לא היה מדובר טוב מבחינת קטגוריות, הוא היה עמוס במידה ודפים ולא היה ברור לאף אחד שנכנס אליו מה אפשר לעשות איתו. לכן אמרתי לו שהוא יאלץ לעבור שינוי מסיבי בתחילת תהליך הקידום.

 

שידור נכון של המסר

במקרה אחד, היה לי אתר לקוח שהיה ממוקם טוב בכל מיני ביטויים בדף הראשון, אבל כמעט ולא היה מייצר פניות גם אחרי אלפי כניסות. האתר היה מוצג בצורה יוקרתית מידי מה שלדעתי הבריח את הלקוחות מליצור קשר. הסברתי ללקוח שעדיף לעדן אותו קצר בכדי לעודד פניות.

בונה אתרים הוא לא מקדם אתרים

מקרים כאלה ועוד הם אלו שימנעו מכם לקבל פניות גם אם תהיו  בדף הראשון בגוגל. לכן כדאי לערב מומחה קידום אתרים כבר בשלב בניית האתר ותכנונו כדי שלא יהיה צורך לעשות תיקונים רבים לאחר בניית האתר שיעלו לכם לא מעט כסף.

נשלח ב בלוג
Call Now Button