קידום אתרים אורגני הוא תחום יחסית חדש. מכיוון שלא מדובר במדע מדויק, משום שטווח המחירים הוא די גדול וגם בגלל שמדובר בהשקעה לטווח ארוך, בעלי עסקים מעדיפים להזמין שירות יועץ SEO מידי פעם.

זקוקים לחקר מילות מפתח? מעוניינים לבחון את מצב האתר שלכם מחדש? זקוקים לבניית אסטרטגיית קידום? אשמח לעזור לכם. אתם מוזמנים להשאיר פרטים באתר

למי השירות מתאים?

בעלי עסקים שמקדמים את האתר שלהם בשיטת עשה זאת בעצמך –  הרבה בעלי אתרים מקדמים את האתר שלכם באופן עצמי, חלקם למדו את התחום לבד ואפילו הצליחו לעקוף אתרים שמקודמים ע"י חברות קידום מנוסות. הם מעדיפים לקדם בעצמם בעקבות סיבות שונות כמו חיסכון כספי או פשוט ניסיון רע עם כמה מקדמים. לכן הם משתמשי בשירותי יועץ SEO  מידי פעם בין אם ע"י הצגת כמה שאלות, או בין אם ע"י מפגשים וקבלת הסברים, עצות וניתוחי מצב באופן מעמיק יותר.

 

ייעוץ קידום אתרים

ייעוץ קידום אתרים

בעלי עסקים שיש להם חברת קידום, אבל רוצים לקבל עוד נקודת מבט –  יכול להיות הבדל משמעותי באופן בו חברות קידום אתרים אורגני פועלות. לפעמים בעלי האתרים לא מרוצים מהעבודה (בין אם בצדק או בין אם לא) ולכן הם רוצים חוות דעת נוספת. הכרתי גם מקרים קיצוניים בהם לקוח עבד עם 2 חברות קידום במקביל כדי למקסם תוצאות. זוהי טעות גדולה. במקום זאת, עדיף ליצור קשר עם יועץ קידום אתרים בכדי שייתן את המלצותיו כך שהמקדם הנוכחי יוכל לבצע אותם. תופעה זו נפוצה יותר ממה שחושבים. לפעמים הלקוחות לא מיידעים את חברת הקידום שלהם לגבי עבודת היועץ ולפעמים הם מפגישים ביניהם ומבקשים מהם לשתף פעולה.

מה אפשר לקבל במסגרת שירות יועץ SEO

  • בדיקת אתר והפקת דו"ח אופטימיזציה
  • חקר מילות מפתח
  • הוצאת אתר מעונש
  • בניית אסטרטגיית קידום
  • ליווי בעל העסק בתהליך הקידום
  • ניתוח האתר דרך כלי גוגל ומתן המלצות לשיפור המרות ומיקומים

 

אז אם אתם מרגישים שהאתר שלכם תקוע כבר הרבה זמן במקום אחד ואתם רוצים לבדוק האם אפשר לקדם אותו בצורה טובה יותר? צרו איתי קשר ואשמח לעזור לכם.

נשלח ב בלוג
Call Now Button