אתם לא חייבים להריץ קמפיין פרסום בפייסבוק, אבל אם יש לכם אתר, ואין לכם דף עסקי בפייסבוק – אתם עושים טעות גדולה. הקמת דף פייסבוק תורמת לאמינות הן מבחינת גוגל והן מבחינת הלקוחות אשר מתעניינים בשירות שלכם. כמו כן, כך אפשר להגיע גם לקהל שמחפש דרך פייסבוק. אומנם החיפוש של פייסבוק רחוק מלהגיע לרמה של גוגל וליעילות שלו, בכל זאת, מדובר בשני פלטפורמות שונות, אבל גם שם אנשים מחפשים עסקים מידי פעם. הינה כמה דברים שאתם פשוט חייבים לדעת.

מקור נוסף להוצאת קישורים

אחד הדברים החיוניים מבחינת קידום אתרים אורגני, הוא השגת קישורים. רשתות חברתיות הן דרך נפלאה לעשות זאת. אין זה אומר שאם תפרסמו כל יום קישור למאמר מתוך האתר אז מיד תראו זינוק במיקום, אבל יש לכך השפעה מסוימת בכל זאת. בניגוד לפרופילים אישיים החסומים לסריקת גוגל, הדפים העסקיים פתוחים לגמרי.

אמינות

מבחינת גוגל: אתר שמחובר לרשתות חברתיות כמו פייסבוק, נחשב ליותר אמין מאשר אתרים אחרים. זה מעיד על כך שמדובר באתר פעיל ולא באיזה אתר מזויף, או סתם אתר שמכיל ספאם. לא שאין אתרי ספאם עם דפים עסקיים, אבל זה תורם לאמינות של האתר.
מבחינת הלקוח הפוטנציאלי: כמה פעמים קרה לכם שרציתם לקבל שירות מעסק מסוים, ולפני שיצרתם קשר, בדקתם את הפייסבוק שלו. שם אפשר לראות תגובות, לברר האם העסק פעיל, ובכלל ולהבין יותר עליו. אתר עם דף פייסבוק פעיל נחשב להרבה יותר אמין בעיני לקוח מאשר אתם עם דף שלא מתעדכן או אתר שאין לו בכלל דף פייסבוק. למעשה, אתר ללא דף עסקי עלול לעורר תהיות. לכן חשוב להטמיע את תיבת הלייקים באתר שלכם במקום בולט.

 

אל תזניחו את הפייסבוק

אל תזניחו את הפייסבוק

ערוץ תקשורת נוסף

לקוחות רבים אוהבים ליצור קשר ראשוני דרך הפייסבוק. נוח להם ככה כמו כן הם מרגישים שכך יחזרו להם מהר יותר. בכל דף פייסבוק ניתן להבין גם תוך כמה זמן בממוצע אפשר לקבל תשובה מכיוון שיש פיצ'ר מיוחד מציין זאת.

הזמנות לפרסם מבצעים בצורה טובה יותר

פרסום בפייסבוק יביא לכם יותר תנועה לאתר אם תפעילו את הגולשים שלכם ע"י הגרלות ומבצעים שונים. לאתרים שלא נמצאים בדף הראשון בגוגל יהיה מאוד קשה להניע גולשים לפעולה בצורה כזאת. לעומת זאת ע"י פרסום ממומן בפייסבוק – זה בהחלט אפשרי. למעשה לא חייבים לעשות זאת עם פרסום ממומן. אם יש לכם אלפי עוקבים בדף – אפשר לעשות זאת בצורה אורגנית. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון שכמות החשיפה האורגנית קטנה באופן משמעותי מהחשיפה הממומנת. לכן חשוב לעבוד עם מומחה פייסבוק שיכול למקסם את התוצאות שלכם.

נצלו את החיפוש של הרשת החברתית

אנשים מבלים שעות רבות בפייסבוק. עם השנים החיפוש בפייסבוק הופך ליעיל יותר למרות שהסיכוי שהוא יהיה יעיל יותר מגוגל הוא לא גדול כי הרי מדובר ברשת חברתית ולא מנוע חיפוש. יחד עם זאת, ישנם אנשים שמראש מחפשים דפי פייסבוק ולכן כאן אתם נכנסים לתמונה. פתחתם עסק? תחשבו על הגולשים שלכם ועל האופן בו הם מחפשים. למשל אם יש לכם עסק לתיקון מזגנים אל תקראו לדף "קורקור" אלה קורקור – טכנאי מזגנים.

עשו זאת בעצמכם

אם אתם לא מעוניינים לעבוד עם מומחה פייסבוק, רצוי שלא להזניח את הדף העסקי שלכם. נהלו אותו בעצמכם. מומלץ לעשות את הדברים הבאים:
מיתוג – תדאגו שיש לכם לוגו וקאבר מעוצבים. האמינות של דף שלא מעוצב כמו שצריך תהיה נמוכה יותר.
פרסמו לפחות 2 פוסטים בשבוע – רצוי אפילו יום כן ויום לו. כמו כן, הקפידו לפרסם בשעות יעילות. למשל השעה 11:00 היא השעה היעילה ביותר בבוקר. השעה 17:00 היא היעילה ביותר בשעות אחר הצהרים. בשעות האלה תוכלו לקבל יותר חשיפה. עקבו אחרי הנתונים בדף שלכם כדי לדעת כיצד לייעל את הפרסום.

נשלח ב בלוג
Call Now Button